Einde van het einde van de groei

Financieele Dagblad In 1973 pleitte de Club van Rome voor een ‘einde aan de groei’. Tot februari vorig jaar kwam het er niet van. We bleven maar doorgroeien. En onze welvaart, gezondheid en geluk groeiden mee. Helaas gold dat ook voor onze uitstoot van CO2.